Labels

Tuesday, February 23, 2016

Salam kenal daripada saya =)

Assalamualaikum dan selamat pagi


Terima kasih kerana berada di page ini
smile emoticon

Page ini masih baru dan dalam proses menambah produk dari masa ke masa...


Untuk permulaan, saya mulakan sharing dgn produk produk yg saya sendiri gunakan dan semangat nak berkongsi tu datang kerana saya berpuas hati dan gembira dengan produk produk ini.

Terus terang saya katakan, pada awalnya dulu, saya kurang gemar dgn produk tempatan...made in Malaysia

Dalam minda saya di masa dulu, produk luar jauh lebih baik dan pasti berkesan. Tapi setelah menggunakan produk produk tempatan di pasaran sekarang, alhamdulillah saya gembira dan sangat berpuas hati.

Semuanya bermula sejak saya berkahwin dan dikurniakan cahaya mata. Produk produk utk anak dan ibu yg saya gunakan telah membuka mata saya utk mencuba produk lain (made in Malaysia) yg berada di pasaran.

Dedikasi saya kpd page ini adalah bukan sahaja untuk menjual malah saya ingin berkongsi pengalaman saya sendiri dan testimoni testimoni drpd pihak HQ dan agents produk...
Sharing is caring 
smile emoticon

Lissa 0197700475

No comments:

Post a Comment

Thank Y0u ViewerS =)